인도의 보석 Jetta 2.0 TDI

728x90

 

 

 

Being a proud owner of Jetta 2014 TDI DSG AT Highline I can very well say it's a gem of a machine.. Driving dynamics.. stability.. Comfort (Independent multilink rear suspension) .. safety..fuel economy.. wat else one can need in a completely German engineered product.. No match found under 40L category 👍

 

I too own Jetta it's really a gem 💎✨
My car is 10 years old now but still it's like new and it gives amazing feel while driving..

 

never gonna sale that car even after 50 years!
 Save Sedan and save performance cars. 
Don't fall for features look for engine...

 

Jetta 2014 TDI DSG AT Highline의 자랑스러운 소유자이기 때문에 이것이 기계의 보석이라고 말할 수 있습니다.. 주행 역학.. 안정성.. 편안함(독립 멀티링크 리어 서스펜션) .. 안전성..연비.. 또 다른 하나 완전 독일 엔지니어링 제품에 필요할 수 있습니다.. 👍


저도 제타를 소유하고 있는데 정말 보석이에요 💎✨
내 차는 이제 10년이 되었지만 여전히 새것 같고 운전할 때 놀라운 느낌을 줍니다..



50년이 지나도 그 차는 절대 팔지 않을 거예요!
세단을 구하고 고성능 자동차를 구하세요.
기능에 속지 말고 엔진을 찾으세요...

 

 

폭스바겐 제타가 신차출시했을때 정말 대단했습니다

 

 

 

 

 

이정도는 되야...

DSG 미션의 좋은점 미션 값만 1000만원

 

2.0 TDI 고속도로 연비 29.0km/l 달성 ^^

대한민국 모임의 시작, 네이버 카페

cafe.naver.com

 

제타 2.0 vs 1.6 연비 배틀기 1탄

대한민국 모임의 시작, 네이버 카페

cafe.naver.com

 

폭스바겐 클럽 동호회 제타 티록 티구... : 네이버 카페

폭스바겐 처음부터 폭스바겐 동호회! 제타 골프 티구안 투아렉 티록 아테온 CC 파사트 테라몬트 ID4 타오스

cafe.naver.com